همکال چگونه میتواند به کسبوکار شما کمک کند؟
امروزه بسیاری از شرکتها و سازمانها برای اینکه بتوانند بر روی فعالیتهای اصلی خود تمرکز کنند، اقدام به برونسپاری برخی از فعالیتهای جانبی میکنند. این کار علاوه بر کاهش هزینهها، به آنها این امکان را میدهد که کیفیت خدمات و محصولات خود را ارتقا دهند و تجربه بهتری برای مشتریان فراهم کنند. یکی از حوزههایی که برونسپاری آن میتواند تأثیر زیادی در بهبود عملکرد کسبوکار داشته باشد، مدیریت مرکز تماس است. مرکز تماس همکال به عنوان یکی از پیشروان ارائهدهنده خدمات برونسپاری، راهکاری کارآمد برای این نیاز کسبوکارها است. همکال که از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده، با تجربهای چندساله توانسته به یک انتخاب قابل اعتماد برای بسیاری از شرکتها تبدیل شود.
همکال؛ چیزی بیشتر از یک مرکز تماس
همکال خدمات جامعی در زمینه مرکز تماس ارائه میدهد که میتواند پاسخگوی نیازهای مختلف کسبوکارها باشد. این خدمات شامل:
-
مدیریت تماسها و منشی مجازی: همکال این امکان را به شما میدهد که به راحتی تماسهای خود را مدیریت کنید و حتی منشی مجازی برای کسبوکار خود داشته باشید.
-
پشتیبانی و نظرسنجی: با استفاده از خدمات نظرسنجی همکال، میتوانید رضایت مشتریان خود را ارزیابی کرده و ارتباط مؤثری با آنها برقرار کنید.
-
پشتیبانی فروش تلفنی و بازاریابی: همکال به کسبوکارها در ایجاد استراتژیهای فروش تلفنی کمک میکند تا فرآیند فروش را بهینه کرده و با مشتریان خود ارتباط بهتری داشته باشند.
-
نظارت بر محتوا و پردازش سفارشها: علاوهبر تماسهای تلفنی، همکال میتواند نظارت کاملی بر محتوای تولیدشده توسط کاربران (UGC) و پردازش سفارشها و پیگیری تسویهحسابها داشته باشد.
-
CRMهمکار: کسبوکارها و سازمانها میتوانند به صورت رایگان از CRM مرکز تماس همکال با نام تجاری «همکار» برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند.
چرا همکال انتخاب مناسبی برای کسبوکار شما است؟
کاهش هزینهها بدون کاهش کیفیت
همکال با بهرهگیری از تجربه مراکز تماس بینالمللی و استفاده از منابع انسانی متخصص، توانسته خدمات خود را با هزینههایی پایینتر از رقبا ارائه دهد. این به کسبوکارها این امکان را میدهد که با کاهش هزینهها، کیفیت خدمات خود را حفظ کنند. در حال حاضر خدمات همکال با ٪۳۰ هزینه کمتر از دیگر رقبا ارائه میشود.
گزارشدهی دقیق و لحظهای
همکال به کارفرمایان امکان دسترسی به پنل اختصاصی و گزارشهای دقیق از عملکرد کارشناسان تماس را فراهم میکند. این گزارشها نه تنها شفاف و جامع هستند، بلکه همکال به صورت دورهای بازخوردهایی نیز ارائه میدهد که کمک میکند تا کسبوکارها بتوانند سریعتر و دقیقتر به تغییرات واکنش نشان دهند.
امکان جایگزینی کارشناس تماس
یکی از نگرانیهایی که ممکن است برای برخی کسبوکارها وجود داشته باشد، این است که قیمت مقرون بهصرفه همکال ممکن است به معنای کیفیت پایینتر باشد. برای رفع این نگرانی پس از آماده شدن کارشناسان، تماسهای تستی با کارفرما گرفته خواهد شد تا امکان ارزیابی عملکرد، لحن و نحوه صحبت کردن ایجنت فراهم گردد. در صورتی که عملکرد کارشناس تماس تایید شود، فرآیند اجرایی آغاز خواهد شد. در صورت عدم رضایت از عملکرد کارشناس تماس، امکان جایگزینی با فرد دیگر وجود خواهد داشت. همچنین برای اطمینان بیشتر، میتوانید نمونه مکالمات کارشناسان را از اینجا بشنوید و کیفیت خدمات را پیش از شروع همکاری بررسی کنید.
نیروی انسانی متخصص و با تجربه
همکال از میان بیش از 2.500 متقاضی، تنها افراد با تجربه و دارای تخصص کافی را بهعنوان کارشناس تماس انتخاب میکند. تیم همکال بر اساس شاخصهایی مانند هوش، قدرت یادگیری و مهارتهای ارتباطی گزینش میشود.
تجربه فراوان در پشتیبانی کسبوکارها
قبل از تأسیس همکال، تیم اصلی این مجموعه سالها تجربه پشتیبانی از کسبوکارهای مختلف را داشتهاند. این تجربه، به همکال این امکان را داده که نیازهای مختلف کسبوکارها را بهتر درک کرده و خدمات خود را مطابق با آنها تنظیم کند.
نرمافزار مرکز تماس و شماره تلفن اختصاصی
همکال به مشتریان خود در کنار خدمات اصلی، شمارههای اختصاصی نیز ارائه میدهد و از شمارههای اشتراکی استفاده نمیکند. این شمارهها میتوانند مربوط به هر کد شهر باشند که به حرفهایتر بودن ارتباطات کسبوکار شما کمک میکند. علاوهبر این، نرمافزار مرکز تماس همکال با قابلیتهای مختلف، امکان پیادهسازی قوانین مختلف تماس را به راحتی فراهم میکند.
امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی
همکال با رعایت استانداردهای امنیتی بالا و امضای توافقنامه عدم افشای اطلاعات (NDA)این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که تمامی اطلاعات حساس به صورت کاملاً محرمانه و امن نگهداری میشود.
تعداد مشتریان بالا
همکال در مدت زمان کوتاهی توانسته است اعتماد بیش از صدها کسبوکار معتبر را جلب کند. برخی از این برندها شامل دیوار، باسلام، قسطا، شب و ... هستند که نشاندهنده کیفیت و اعتماد به خدمات همکال است. تاییدیهها و نظرات مشتریان نیز قابل مشاهده هستند تا با جزئیات تجربه این کسبوکارها آشنا شوید و با اطمینان بیشتری تصمیمگیری کنید.
چابکی و انعطافپذیری در ارائه خدمات
از دیگر قابلیتهای همکال، سرعت عمل بالا در پیادهسازی خدمات است. بسیاری از مراکز تماس برای استقرار و شروع به کار نیازمند چند هفته زمان هستند، اما همکال میتواند خدمات خود را سریعا آماده کند. این قابلیت به ویژه برای کسبوکارهایی که به سرعت نیاز به راهاندازی مرکز تماس دارند، بسیار مفید است.
خدمات فراتر از یک مرکز تماس ساده
همکال تنها به ارائه خدمات تماس محدود نمیشود. این مجموعه خدماتی مانند پشتیبانی چتی، پیامکی، ایمیلی و حتی مدیریت امور دبیرخانههای را نیز ارائه میدهد. این خدمات همه در یک جا جمع شدهاند تا کسبوکارها بتوانند نیازهای مختلف خود را در یک پلتفرم یکپارچه مدیریت کنند.
کلام آخر
در پایان، مرکز تماس همکال با ارائه خدمات حرفهای و قیمتهای مقرونبهصرفه، مسیری مطمئن برای بهبود ارتباط با مشتریان فراهم میکند. تیمی از متخصصان آمادهاند تا با ارائه راهکارهای اختصاصی، نیازهای کسبوکارها را برآورده کنند. در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به مشاوره تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه پاسخگوی شما خواهند بود تا گامی مؤثر در جهت رشد و موفقیت برداشته شود.