راه اندازی سامانه صدور حواله الکترونیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

راه اندازی سامانه صدور حواله الکترونیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به گزارش مسکن گزین، یک مقام مسئول از طریق اندازی سامانه صدور حواله الکترونیکی در آدرس havaleh.rmto.ir از جانب این سازمان در جهت تحقق دولت الکترونیک اطلاع داد.



به گزارش مسکن گزین به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حسین متولی حبیبی؛ دبیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عرضه خدمات الکترونیکی از جانب این سامانه را گامی مهم در جهت عبور از فرایندهای سنتی و دیجیتالی کردن آنها و همینطور افزایش کارآمدی در صنعت حمل و نقل مسافری برشمرد.
وی بیان داشت: تسهیل فرایندهای اداری، کاهش رجوع شرکتهای مسافربری به ادارات استانی، حذف خطاهای انسانی در صدور حواله و استفاده شرکتهای مسافربری به شکل مستمر از خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از مزایای این سامانه است.
به گفته متولی حبیبی، شرکتهای مسافربری با استفاده از نام کاربری و رمز عبور سامانه پرداخت الکترونیک psoorat.rmto.ir به همراه تأیید هویت از راه پیامک و توکن امضای دیجیتال، خدمات مورد نظر را دریافت می کنند.
وی ضمن اشاره به این که شرکتهای مسافربری می توانند از راه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد سامانه شوند، اضافه کرد: فرآیند صدور حواله شامل چهار مرحله درخواست با انتخاب نوع و تعداد صورت وضعیت، مشاهده و پرداخت بدهی شرکت به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه سامانه پرداخت الکترونیک psoorat.rmto.ir، پرداخت حق تمبر و دریافت شماره پیگیری، صدور و چاپ است.
این مسئول سازمان راهداری از رونمایی سامانه صدور حواله الکترونیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سرتاسر کشور خبر و افزود: با اجرای مکانیزه قوانین در این سامانه، شرکتهای مسافربری می توانند با احتساب قانون ۸۰/۲۰ میانگین مصرف سه ماهه خویش را دریافت نمایند.


منبع:

1403/09/07
19:37:21
5.0 / 5
27
تگهای خبر: جاده , حمل و نقل , خدمات , راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک