تماس بان مشكل از دست دادن تماسهای مشتركان را حل كرد

تماس بان مشكل از دست دادن تماسهای مشتركان را حل كرد مسكن گزین: تهران- سرویس بلاعوض «تماس بان» نگرانی افراد درباره از دست رفتن همه پیام ها در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه را برطرف كرده و به مشترك این امكان را می دهد كه همواره از همه پیام های ضروری و غیر ضروری آگاهی یابد.


به گزارش مسكن گزین به نقل از ایرنا، نگرانی در باره امكان از دست رفتن یك تماس و پیام مهم در زمانی كه تلفن همراه به ناگاه و یا در شرایط خاص از دسترس خارج میگردد همواره به دغدغه مشتركان و به خصوص فعالان كسب و كارها در اپراتورهای تلفن همراه بدل شده بود.
همین دغدغه بود كه اپراتور اول ارتباط سیار كشور را بر آن داشت تا چاره اندیشی كند كه در نهایت به راه اندازی سرویسی بلاعوض به نام «تماس بان» منجر گردید.
همزمان با راه اندازی این سرویس، همراه اول به مشتركان خود اعلام نمود: مشتركان این اپراتور از این سپس همه تماسهای دریافتی خود باخبر خواهند شد و بدین ترتیب، چنانچه به سبب در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه مشترك قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد، «تماس بان» سپس اتصال مجدد تلفن همراه به شبكه همراه اول، شماره همه كسانی را كه در این فاصله با مشترك مورد نظر تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها، در یك پیامك برای وی ارسال خواهدنمود.

* قوانین و شرایط كلی استفاده از این سرویس بلاعوض
همراه اول قانون ها و شرایط كلی این سرویس را چنین برشمرد كه امكان فعال سازی و استفاده از سرویس برای همه مشتركان دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد، فعال سازی و غیرفعال سازی و بررسی وضعیت سرویس از راه پیامك میسر خواهد بود.
همچنین فعال سازی و استفاده از سرویس تماس بان بلاعوض است، اطلاعات مربوط به تماس گیرنده شامل شماره تلفن، تاریخ و زمان تماس از راه یك پیامك برای مشترك ارسال میگردد و شماره تماس گیرنده بصورت كامل برای مشترك دریافت كننده تماس ارسال خواهد شد.
همراه اول اعلام نمود: چنانچه مشترك چندین تماس از دست رفته از یك شماره در زمان های مختلف داشته باشد، مجموع تعداد تماس ها به همراه ساعت و روز آخرین تماسِ از دست رفته در قالب یك پیامك به مشترك ارسال میگردد.

* فعال سازی
فعال سازی و استفاده از این سرویس برای همه مشتركان بلاعوض است و مشتركان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد 1 لاتین به شماره 9914 سرویس «تماس بان» را فعال كنند. مشتركان برای فعال سازی یا غیر فعال سازی و درخواست اعلام وضعیت سرویس می توانند كدهای زیر را به شماره 9914 ارسال نمایند.

* سرویس تماس بان بلاعوض است
پس از طریق اندازی سرویس «تماس بان» برخی در شبكه های اجتماعی مطلبی منتشر نمودند كه این سرویس بلاعوض نیست و برای مشترك هزینه به دنبال دارد.
اما همان زمان اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران طی اطلاعیه ای اعلام نمود: انتشار مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» كاملاً نادرست است.
همراه اول در اطلاعیه خود تاكید كرده است: فعال كردن و استفاده از سرویس «تماس بان» بلاعوض بوده و هزینه ای ندارد.
این اپراتور در پایان، ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیام ها در شبكه های اجتماعی، از مشتركان خود درخواست كرده برای كسب اطلاعات صحیح به كانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی(mci.ir)، مركز تماس مشتركان(۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبكه های اجتماعی بازگشت كنند.
اقتصام**2078**2025


1397/08/30
15:50:07
5.0 / 5
4781
تگهای خبر: راه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
مسکن گزین - MaskanGozin
maskangozin.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسكن گزین محفوظ است

مسكن گزین

جستجوی املاک